Handige werkbonnen app

Veel bedrijven binnen bepaalde bouw sectoren werken nog met papieren werkbonnen. Deze kan je eenvoudig kwijt raken en dit kan zeer vervelend zijn. Dit zijn belangrijke documenten waar je bijvoorbeeld de urenregistratie op hebt staan en de werkzaamheden. Deze zijn belangrijk voor het bedrijf waar je werkt, maar ook voor de klant. Zo is het voor het bedrijf belangrijk dat al deze bonnen in handen liggen zodat ze de administratie kunnen doen. Tegenwoordig stappen steeds meer bedrijven over op een handige digitale werkbonnen app. Op deze manier heb je alles digitaal en wordt alles een stuk makkelijker. Zo kan je alles een stuk sneller maken en kan je het eenvoudig opslaan via de applicatie. Ook kan je vaak meerdere dingen noteren en kan je bijvoorbeeld de gegevens van de klant hier ook in zetten. Via deze werkbonnen app kun je vaak ook je e-mail hieraan verbinden. Op deze manier kan je eenvoudig de werkbon ook opsturen naar je klant of eventueel de boekhouder. Let wel op dat de klant de werkbon moet ondertekenen, dit kan allemaal digitaal in de applicaties. Het is van belang dat je binnen je bedrijf een goed overzicht hebt zodat je op tijd dingen kan aanpassen.

Kijk naar simple-simon.net

Voor meer informatie over een overzichtelijke applicatie, kan je op simple-simon.net/nl/ terecht. Hier kun je veel vinden over het hebben van een digitale werkplek en een planning. Daarnaast kan je een proefperiode beginnen om te kijken of deze applicatie ook echt bij je past. Ook kan je ervoor zorgen dat je op deze manier overzichtelijk aan het werk kan en alles in deze applicatie kan zetten. Doordat je een digitale planning hebt kan je ook mensen die in buitendienst zijn makkelijk traceren. Zo kan je een GPS-tracker aanzetten en kan je kijken waar de mensen zijn die voor jou werken. Op deze manier hoef je niet meer onnodig te bellen om te vragen waar iemand is. Daarnaast kan je via de applicatie ook gemakkelijk je werkbonnen erin zetten en kan je deze zelfs verbinden met je boekhouding. Zo heb je veel meer overzicht en dit is van een groot belang als je een bedrijf hebt.

Tijd is geld

Doordat bouwbedrijven vroeger vooral alles met papieren planningen deed kan dit veel tijd kosten. In het bedrijfsleven kost tijd echter geld en is dit niet goed voor je bedrijf. Met een digitale planning kan je veel tijd besparen en kan je deze gebruiken voor veel andere dingen. Zo scheelt het al gauw 5 tot 10 minuten bij iedere werkbon en scheelt dit je natuurlijk heel veel geld. Ook scheelt het veel telefoontjes doordat je een duidelijke planning hebt die overzichtelijk is met veel informatie over je klanten en werknemers.

Geef een antwoord